Happy Whitney!

Vandaag vieren we de verjaardag van Whitney! Ze was al een tijdje terug jarig maar het feestje volgt vandaag. En bij 'vieren' horen cadeautjes!

Ik snuisterde nog eens door Zo Geknipt! (een boek dat ik van de jarige gekregen heb, trouwens) en naaide een 'Orde met een rits' tasje. Een leuk patroon, ideaal om restjes op te werken.


Het tasje is groot genoeg om allerlei kleine spullen in te verzamelen of om dienst te doen als toiletzak.


Omdat er van Whitney's favoriet stofjes - de flamingo's en het paarse - nog voldoende stof over was wou ik ook eens een 'Mandje Krokantje' proberen

Ik werkte nog nooit eerder met knutselrubber - wel om te knutselen maar nooit om te naaien.
Maar tot mijn verbazing werkt het heel zacht en vlot.

Zo'n mandjes volgen er nog!



Ik weet nu al dat dit een geslaagd feestje zal worden!
Hiep hiep hoera voor Whitney!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten