Homeo at San

De jarigen volgen hier een beetje op. September is dus één grote feestmaand! Superleuk maar dus heb ik dan ook nood aan inspiratie. Mijn eigen verjaardag vierde ik onlangs door zelf een workshop 'markttasje naaien' te organiseren in onze living. Mijn drie beste vriendinnen dropte ik als proefkonijnen achter de naaimachines. Het resultaat toonde ik jullie onder

Sanne koos er die dag voor om twee kersenstofjes te combineren voor haar prachtige markttasje.
Ze was duidelijk fan van deze combinatie.

Ze volgt al enkele jaren Homeopathie, met succes. Je kan haar hier volgen. Een echte aanrader, dus zeker doen!




Voor haar verjaardag verwerkte ik dan ook haar favoriete stofjes in een setje.


Een toiletzak met rode stof als buitenkant.
Een pennenzak en een portemonneetje.

Hiep hiep hoera! Proficiat Sanne!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten