Scheepjes CAL 2014 - week 2


Op het nippertje... 

Voor de tweede reeks squares koos ik voor de felblauwe wol uit het pakket. 




Dit patroon bevat de popcornsteek. Volledig nieuw voor mij en dus veel gepruts en geprul bij het eerste vierkantje. Hoewel dit eigenlijk geen moeilijke steek is als je eenmaal weet hoe je hem moet maken.



Het reliëf zorgt voor een leuk vierkantje. Toch is dit niet meteen mijn favoriet. Het duurde naar mijn gevoel te lang om een vierkantje af te werken.


De vierkantjes zijn al enkele dagen klaar. Maar het duurde even voor ik ze kon blokken. Dit is misschien niet zoals het moet zijn maar volgens mij is dit best mooi zo, zo'n feestelijk randje in plaats van een rechte rand. Voor mij mag het wat frivoler zijn!

Ondertussen start ik vanavond aan de derde week. Donkerpaars deze keer! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten