Pels

Onze kat Floosje doet niets liever dan mij assisteren tijdens het naaien. Ze nestelt zich met plezier neer op alle stoffen. Hoe zachter hoe liever. Bij voorkeur op het stukje stof dat ik net nodig heb.

Onze huisdieren hebben elk plekje in huis. Artuur, onze andere kat slaapt op een oude sjaal. En onlangs schreef ik hier al dat onze hond Patat een kussen met retro overtrek kreeg.

Alleen voor ons Floosje werd er nog niets genaaid. Maar daar is verandering in gekomen... met restjes van onze de stof die ik gebruikte voor de poncho's.


Ik naaide met de overlockmachine gewoon repen stof aan elkaar.

En zoals je ziet, ons Floosje is dolgelukkig!

1 opmerking:

  1. Haha, ze zijn toch allemaal dezelfde he, die poezen ! Mijn stofjes worden ook altijd met plezier in bezit genomen door ons poezendrietal. Fijn dat je haar een apart dekentje maakte, dat zou ik ook beter eens doen. Floosje ziet er een lieverdje uit trouwens !

    BeantwoordenVerwijderen