Driehoek

In november 2014 schreef ik mij enthousiast in voor de Zo Geknipt 2 Sew Along.
Maar nu, enkele maanden later komt er bij mij van die Sew Along niet veel in huis.
Ik loop nogal wat achter... Maar in maart naaide ik dan toch een eerste 'Driehoeksverhouding tasje' in elkaar.


Een felle paarse stof voor de buitenkant en een lichtere paarse/gele stof voor de binnentas.
Het is een andere manier van werken dat ik gewend ben, maar goed uitgelegd en heel praktisch.



In een hoek onderaan bevestigde ik het 'flapje' waarin je het tasje kan opvouwen, zo kan je het gemakkelijker wegsteken.


Alleen dat opvouwen vraagt nog een beetje oefening!


Het eerste projectje (ah ja, dit tasje had ik eigenlijk in januari willen naaien) van deze Sew Along
smaakt naar meer! Ik ga mij sneller achter een volgend Zo Geknipt 2 project zetten!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten