Organic Shawl


 Een tijdje terug ging op zoek naar een leuk haakpatroon voor een omslagdoek. Ik hoopte deze op tijd klaar te krijgen, ik wou de omslagdoek namelijk inpakken en geven als kerstcadeautje aan een warme persoon, aan iemand die veel voor mij betekent, iemand bijzonder.


 Tijdens mijn zoektocht botste ik op de ‘Organic Shawl’ van à la Sascha. Deze shawl heeft een leuk blaadjes (of zijn het veertjes?) patroon, dat zich steeds herhaald. Ik heb ervoor gekozen om een dikkere wol te gebruiken. Het is ten slotte een winter shawl. Ik gebruikte drie bollen Tweed. De derde bol gebruikte ik maar half.


 Het is altijd even afwachten als je een dikkere of dunnere wol gebruikt dan het patroon voorschrijft. Maar hierbij lukt dat uitstekend!



 Wil je graag zelf aan de slag?
Bij deze adressen kan je een leuk én gratis haakpatroon voor een omslagdoek vinden:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten