Wit en rood

O jee, zag ik net dat het al van Mei 2016 geleden is dat ik nog een bericht op mijn blog plaatste!
Niet dat ik niets meer 'creërde', nee nee, ik naaide..ik haakte...ik deed vanalles ondertussen! 
Maar gebrek aan tijd zorgde er voor dat ik de blog verwaarloosde. Schandalig, eigenlijk.
Ik stelde het bloggen telkens uit en zo het kwam er maar niet van. Na zo'n lange tijd bleek ook dat ik niet goed wist hoe ik terug opnieuw zou kunnen starten. Al blijkt nu wel dat jullie mijn berichten bleven lezen en dat doet deugd!


Vandaar een nieuwe start... met twee kleine eenvoudige naaisels. Het leuke aan deze tasjes is het contrast van de stoffen. 


Wit met rode stippen en rood met witte stippen. Het is weer gebleken, de juiste stoffencombinatie bepaald resultaat van een naaiproject, hoe eenvoudig dat project ook mag zijn.



Wat fijn om blogland weer binnen te stappen. Over mijn andere creaties en bezigheden lezen jullie binnenkort meer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten