Swap #01

In de lente deed ik mee aan mijn allereerste swap. Dat is al even geleden maar om de één of andere reden heb ik nog niet over het 'swappen' geblogd. 

Wat is een swap? Eigenlijk komt het erop neer dat je creatieve handgemaakte cadeautjes uitwisselt met een andere (soms onbekende) creatieveling. 
Hiervoor sloot ik mij aan bij de SwapperDapper - facebookgroep van Unieke Marieke. Zij organiseert regelmatig van deze swaps. Altijd leuk om cadeautje te ontvangen en al zeker om er te geven, dit is dus een echte aanrader!

Voor de eerste swap wist ik eigenlijk niet zo goed wat te verwachten. Ik wist enkel dat de ontvanger van mijn cadeautje als lievelingkleuren voor blauw en zwart kiest.


Na wat snuffelen in mijn stoffenkast kwam ik tot deze combinatie.
Nepleder met een stukje Petit Pan katoen.


Ik koos voor deze swap voor bekend terrein en naaide een shoppingtas 
(waarvoor ik zelf het patroon uittekende).



Zelf kreeg ik een leuk picknickdeken en juwelendoosje cadeau!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten