Swap #02

 Onlangs vertelde ik jullie al over een swap en toonde ik mijn eerste swapproject.
Niet lang na de eerste swap nam ik deel aan de volgende. 
Dit keer kregen we de kans om een verlanglijstje in te sturen zodat je meer info hebt over de ontvanger. Maar ook de smaak van die persoon beter kan inschatten.
Mijn swapmaatje kiest voor zwart en wit, liefst in allerlei combinaties.
Ze stuurde mij een gevarieerde wishlist...
Hieronder mijn versies van haar wensen:


Een kader met opschrift om haar huis te decoreren.


Een tas om te shoppen.




Schaaltjes om juweeltjes in te bewaren.




Mini prikborden van kurken onderleggers bedekt met katoen.





Mandjes om spullen in te verzamelen.



En als extraatje versierde ik enkele gastendoekjes met een reepje stof.
Dit is zo eenvoudig om te doen maar geeft meteen een groots effect.
Ik hou van gepimpte handdoeken!
Wat denken jullie ervan?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten