Create 2017 #01 Vos

Eind december 2016 zag ik via via de oproep van Pienuts.com voorbij komen. 
Zij organiseren Create 2017. Een project waarbij je regelmatig een nieuw idee krijgt toegestuurd. Het is de bedoeling dat je daarmee aan de slag gaat. Je moet er geen nieuw materiaal voor kopen (dat past dus bij mijn voornemen om eerst te kijken wat er nog in mijn kast ligt, alvorens weer iets te gaan kopen dat ik weinig gebruik). Je maakt iets compleet volgens je eigen stijl, zin en materiaal dat je wil gebruiken. Het is heel vrij, er is geen verplichting, alles is gewoon mogelijk.

Voor de eerste creatieve idee - de bonus - kreeg ik de tekening van een vos toegestuurd. 
Een heel eenvoudige tekening met enkele verwerkingsideetjes erbij. 
Een schilderijtje op hout, een prent in een fotokader,...


Ik koos ervoor om de tekening over te nemen op knutselpapier. De vos schilderde ik met waterverf.
Na het drogen tekende ik de randen bij met een zwart stiftje. 
Ik nam een stuk karton en kleefde daar een restje inpakpapier rond. Daarna kleefde ik de tekening op het karton. En tadaaa! 



Het resultaat is een girly vosje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten