Nummer 50


Ondertussen naaide ik al zeker 50 An-tasjes. Het An-tasje is onder naaisters een populair patroon.
Het is een leuke manier om restjes stof te verwerken en het resultaat is ook leuk om cadeau te doen.
Iedereen heeft wel van die kleine spulletjes zoals make-up, juwelen,..om er in te stoppen. 
Kortom zo'n tasje komt altijd van pas!


Ook deze keer koos ik dus voor het An-patroon. Ik combineerde een lapje bloemetjeskatoen, zwarte katoen en roze paspel. De binnenkant verstevigde ik met H630 zodat het tasje toch een zeker stevigheid heeft. De roze kamsnap zorgt voor de sluiting.


Deze keer bleef het bij één exemplaar en deed ik geen bandwerk. 
Maar ik ben er zeker van dat er in de toekomst nog meer An-tasjes zullen volgen!


2 opmerkingen:

  1. Ohhh zo leuk om te lezen dat jij een grote fan bent! Dan ben ik niet de enige die er al 50 maakte :-)
    Ik heb er altijd een paar in reserve.. moeten we op het onverwacht ergens naartoe, dan heb ik altijd een cadeau bij de hand! Toppie versie met die bloemetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal jouw ding, die bloemetjes precies. Het staat dit tasje beeldig. Een echt plaatje :)

    BeantwoordenVerwijderen