Kiwi


Lang geleden...ondertussen misschien wel twee jaar geleden kocht ik op het Hobbysalon een set om zelf vilten taartjes te naaien. Toegegeven... ik was op dat moment een beetje verlekkerd op die heerlijke taartjes die daar tentoon gesteld werden. 
Eenmaal thuis gekomen verdween de set in de kast en kwam het project op mijn to-do-lijstje terecht. 
Af en toe zag ik de naaiset liggen en dacht ik telkens: wanneer zal ik eens aan dat taartje beginnen?


Uitstel blijkt dan toch geen afstel te zijn want vandaag kan ik je eindelijk het eindresultaat tonen. Een namiddagje frutselen en naaien later blijkt dat taartje eenvoudig in elkaar te zitten. 
Een combinatie van licht- en donkerbruine vilt voor het koekjeseffect, opgevuld met lichtgele vilt waardoor het lijkt alsof er pudding op het koekje zit. 


De kiwischijfjes... dat was wat anders! Veel gepruts met kleine onderdelen. Na een tijdje was mijn geduld dan ook verdwenen als sneeuw voor de zon en besloot ik om de zwarte stippen er gewoon met textielstift op te tekenen. Voor alles is een oplossing, ook voor geprul aan vilten kiwischijfjes. 
Dat noemen ze dan inventief zijn! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten