Frisse vogeltjes

Het was hier even stil op mijn blog. Even heel stil zelfs. Mijn laatste blogbericht dateert al van mei en daarvoor blogde ik ook al een tijdje onregelmatig. Niet dat ik daar geen zin meer in had maar er was altijd wel iets dat net belangrijker was of om meer aandacht eiste. Nu is het zomer en dat betekent voor mij als kleuterjuf twee maanden vakantie. Tijd dus om die blogstilte aan te pakken!

De voorbije weken bleef ik wel creatief bezig. Ik naaide, knutselde,... maar ik nam geen tijd om foto's daarvan te delen met jullie. Er volgt dus nog een lading aan 'ongepubliceerd' materiaal!


Om onze keuken een beetje in lentesfeer (al is het nu zomerse sfeer) te brengen naaide 
ik een zakdoekenhoes. 
Het zachte blauw, de vrolijke vogeltjes... het zorgt meteen voor een frisse look.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten