Rugzakjes


Het lijkt een beetje het seizoen van de turnzakken in blogland, op Pinterest,... Her en der zie je kleurrijke exemplaren in verschillende formaten opduiken. En nu ook hier!

Ik naaide vier turnzakken. Twee voor meisjes en twee voor jongens. Dat kan je uit de foto's ook wel opmaken, de stof die ik telkens gebruikte is er eentje met een typische print voor meisjes of jongens.


Fijne bloemtjesprint, witte paspel en een donkerblauwe bodem zorgen voor de eerste combinatie. 


De twee in rij is een beetje anders. De bloemenprint en is feller en groter en ik werkte deze turnzak af met een rood touw, dat zorgt volgens mij voor meer 'karakter' waardoor de rode bloemen uit de print feller uitkomen. Het is maar een detail maar toch...



Voor de eerste jongensversie gebruikte ik een katoen met walvisprint en grijze katoen met driehoekjesprint vanbinnen. Dat staat net wat stoerder. 



Maar de stoerste versie bewaarde ik voor laatst. Een echte piratenrugzak! 
Opvallende kleurrijke print met een groene binnenkant, afgewerkt met wit touw. 



Eigenlijk werkt dat best verslavend hoor, rugzakjes in elkaar naaien. 
Ik zie hier wel een bandwerkproject in, maar wat zou ik dan doen met al die rugzakken? 
Wat is jouw favoriete bandwerkproject?




Gebruikt patroon: Handmade Mieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten