The Bernagie Tote bag


Wat maakt een tas tot een ideale tas? Het formaat? Het aantal zakjes lang de binnenkant? De sluiting? Als je elk detail aan je tas zelf kon bepalen, wat staat dan aan de bovenkant van je lijstje? Wel, mijn volgend naaiproject komt heel dicht in de buurt van de perfecte tas. Althans voor mij, smaken verschillen natuurlijk. Ik wil graag dat een tas stevig is, groot genoeg maar niet te groot, gemakkelijk sluit, met een zakje vanbinnen... Nadat ik een lijstje opstelde ging ik aan het schetsen, meten, ... Ik tekende een eigen ontwerp op basis van mijn eigen smaak en met in mijn achterhoofd alle ervaring wat betreft tassen naaien.
En dat maakt dat ik zo trots ben om je mijn eerste eigen ontworpen tas te tonen! De Bernagie Tote!

Did you ever think about what would make a bag perfect for you? What if you could chose every little detail or the design of every pocket? Well, the next sewing project I will show you comes really close to my perfect every day bag. When I was about to sew this bag, it made me think about what kind of bag I would like it to become. So I started drawning and sketching, measuring and picking out fabric...trying to combine all I have learned from sewing bags before. And that, my friend, makes me so proud to show you The Bernagie Tote!




Vooraan heeft deze tas een klein zakje. Zodat je je sleutels, gsm,... lekker makkelijk bereikbaar is zonder dat je daarvoor heel je tas ondersteboven moet halen. Voor de bodem en de handvaten gebruikte ik nepleder, dat maakt de tas zeer stevig maar heeft ook een modieus effect waar ik wel van hou.

On the front this tote has a little pocket for small thing like cell phone, a pen,... anything you want to keep close and easy to grab. For the bottom and handles I prefered fake leather. Nice to work with and soft but firmly for daily use. 




De Bernagie Tote heeft een magnetische sluiting en een kleine binnenzak.
Hij heeft de perfecte maat om alles wat ik nodig heb te dragen zonder zwaar door te wegen.

The Bernagie Tote bag has a magnetic closure and a small pocket on the inside.
This bag has the perfect size to carry everything I need. It's a lightweighted bag so that comes in handy as well. 




Kan je me vertellen wat een tas nodig heeft om voor jou de perfecte tas te zijn?

Can you tell me, what makes a bag perfect for you?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten