The Bernagie Tote bag #02


Een paar dagen geleden vertelde ik je  hier al over mijn eigen ontwerp The Bernagie Tote bag. Ik geef het toe, ik ben zo fier als een gieter! Wat wil je, een tas volledig naar mijn eigen goesting, met alle zakjes die ik denk nodig te hebben, dat smaakt natuurlijk naar meer!
Zo naaide ik een tweede exemplaar. Ook met neplederen bodem, een zakje vooraan, een zakjes langs de binnenkant en een magnetische sluiting. 
Ik moet het toegeven... Ik kijk er al naar uit om weer een nieuw exemplaar te naaien!

A few days ago I showed you my Bernagie Tote bag. Which I completely designed myself (sounds pretty proud, doesn't it?) using everything I've learned about sewing bags.
While I was measuring, sewing and trying out a few techniques, I made myself another Bernagie Tote bag. A black and white version this time. This one has a front pocket as well, an inside pocket and a magnetic closure. I love the fake leather buttom. It makes it much easier to leave my bag on the ground or another not so clean surface. 
I must admit, after sewing these two practical beauties I'm looking forward to sew another one. Sounds quite addicted?! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten